Przetłumacz na j. niemiecki:
brać-
blisko-
potrzebować-
ciepło-
ćwiczyć-
ciemny-
dosyć-
opowiadać-
gorzki-
jasny-
który-
każdy-
kwaśny-
lubić-
łagodny-
mocny-
ostry-
rozpoznać-
Proszę o pomoc.......
PILNE!!!
dam naj..;*;*;*;*;*

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T12:25:59+01:00
Nehmen
in der Nähe
brauchen
Heat
Praxis
dunkel
ganz
sagen
bitter
klar
welcher
alle
sauer
wie
mild
stark
Sharp
erkennen

Pozdrawiam xD
1 5 1
2010-03-13T12:31:46+01:00
Brać-nehmen
blisko-nahe
potrzebować-bedürfen
ciepło-warm
ćwiczyć-üben
ciemny-dunkel
dosyć-genug
opowiadać-berichten
gorzki-bitter
jasny-explizit
który-welcher
każdy-jeder
kwaśny-säuerlich
lubić-lieben
łagodny-glimpflich
mocny-kraftvoll
ostry-akut
rozpoznać-niewiem niestety :(
1 5 1
2010-03-13T12:33:52+01:00
1 .nehmen
2.in der Nähe
3.brauchen
4.Heat
5.Praxis
6.dunkel
7.ganz
8.sagen
9.bitter
10.klar
11.welcher
12.alle
13.sauer
14.wie
15.mild
16.stark
17.Sharp
18.erkennen


mam nadzieję,że pomogłam i proszę o naj : **