Odpowiedzi

2010-03-13T12:31:52+01:00
T=s/v
s=550m
v=6m/s+5m/s = 11m/s
v=550m:(6m/s+5m/s)=50s
mogę ci to ułatwić metry z metrami się skracają więc wychodzi 550:11s=50s
nam w szkole każą rozpisywać :)
2010-03-13T12:34:29+01:00
Vk- 6m/s
Vm- 5m/s
6m/s+5m/s=11m/s
550m-50s
550m/11s=50s
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T12:34:34+01:00
Sekunda=x
kuba=6x
maciek=5x
odległość=550m

6x+5x=550
11x=550
x=50

Odp:Odległość między nimi była równa 550 metrów po 50 sekundach biegu.
1 5 1