Odpowiedzi

2010-03-13T12:30:42+01:00
Dane: obwód= 18 cm pole=18 cm2 Szukane: a=? h=?
Rozw. obw=4a 18=4a a=184 a= 4, 5cm
Obliczamy h P= a*h h= P : a wysokość rombu wynosi 4 cm h=18:4,5= 4
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T12:31:31+01:00
Obliczamy długość boku:
O=4a
18cm=4a |/4
a=4,5cm

Obliczamy długość wysokości
P=ah
18cm²=4,5cm*h |/(4,5cm)
h=4cm
4 4 4
2010-03-13T12:32:10+01:00
A-bok rombu:
18:4=4,5(cm)

h-wysokość rombu
a*h=18
4,5*h=18 /:4,5
h=4

Odp. Wysokość ma 4cm.
2 5 2