Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • guu
  • Początkujący
2010-03-13T12:33:38+01:00
1kg---40m(kw)
x(kg)---67m(kw)
--------------------
40x=67
x=1,675kg

Na obsianie wybiegu potrzeba 1,675kg. :)
92 1 92
2010-03-13T12:34:17+01:00
1kg-40m2
x-67m2
x=67:40
x=1,675kg
Odp. Potrzeba 1,675kg trawy.
120 4 120
2010-03-13T12:35:18+01:00
1kg-40m kwadratowych
x-67m kwadratowych

x=1kg*67m kwadratowych/40
x=1,68 kg
23 1 23