Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T12:35:23+01:00
ENERGIA POTENCJALNA JEST RÓWNA ENERGII KINETYCZNEJ.
Energia kinetyczna ciała jest równa pracy.
6 3 6
2010-03-13T12:35:55+01:00
Energia potencjalna jest równa pracy bo zobacz
masz wzór na energie potencjalną=mgh zobacz że m×g-to jest siło czyli F
a praca to =F×h
5 2 5
2010-03-13T12:37:12+01:00
Energia potencjalna jest równa pracy, nie jest równa energii kinetycznej
5 1 5