Dodaj przeciwstawną nazwę wartości bądź antywartości!!
niesprawiedliwość ...............
lenistwo................
................ prawda
................ odwaga
obłuda...........
nędza................
................zdrowie
...........pokój

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T12:37:36+01:00
Niesprawiedliwość - sprawiedliwość
lenistwo - aktywność
kłamstwo - prawda
tchórzostwo - odwaga
obłuda - prawda
nędza - bogactwo
choroba - zdrowie
niepokój - pokój
7 3 7
2010-03-13T12:37:49+01:00
Niesprawiedliwość - sprawiedliwość
lenistwo-pracowitość
oszustwo- prawda
tchórzostwo- odwaga
obłuda-prawda
nędza-bogactwo
choroba-zdrowie
wojna-pokój
7 4 7
2010-03-13T12:44:34+01:00
Niesprawiedliwość - sprawiedliwość
lenistwo - aktywność
kłamstwo - prawda
tchórzostwo - odwaga
obłuda - prawda
nędza - bogactwo
choroba - zdrowie
niepokój - pokój
7 3 7