Odpowiedzi

2010-03-13T12:58:29+01:00
Kochana Kasiu!
Gorące pozdrowienia z gorących Partęczyn!
Jest super, świeci słońce, nie pada deszcz.
Rano chodzę z babcią na jagody, wieczorami spaceruję po kwiecistych łąkach. Zwiedziłam już średniowieczny skansen i oko jeziora. Jest mnóstwo ciekawych rzeczy.
Przesyłam Ci buziaki
Twój Paweł


Sz.Kol.
Katarzyna Kowalska
ul. Mostowa 12/3
87-800 Toruń
  • Użytkownik Zadane
2010-03-13T13:07:53+01:00
Gorące pozdrowienia ze słonecznych Kisiołk (mała miejscowiść koło Białystoku woj.Podlaskie)
przesyła
Janek Nowak
PS Jest cudownie ! Cisza, spokój i łąki. Codziennie karmię zwierzęta i wyprowadzam je na pastwisko ! Nie myślałem , że zycie na wsi jest takie ciekawe ! Pozdrów ode mnie kolegów z klasy.


Adres : np.

Kol.
Jakub Kowalski
ul. Bol. Chrobrego
70-830 Warszawa
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T13:10:20+01:00
-------------------------------------------Krzęcin,10,03,2010r.-------------
-----------------Cześć Kuba !-------------------------------------------------
---------Przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia----]Sz. Pan Jakub----
Z moich Wakacji Na wsi w Krzęcinie.Codziennie-]Kowalski----------
Chodzimy z dziadkiem na wycieczki do lasów,---] Kraków ul Jana --
zajmujemy się gospodarstwem,a wieczorem-----]Pawła 2 30/8------
Oglądamy gwiazdy. ---------------------------------]-------------------
Pogoda jest piękna. ---------------------------------]32-051 Kraków---- ---------------------.........(imię)--------------------](wyżej trzeba kod-
P.S. Proszę pozdrów Grześka.----------------------]pocztowy napisać ----------------------------------------------------------dobry bo mój jest-
-----------------------------------------------------------wymyślony)--------

proszę o najlepsze