Wpisz odpowiednie ułamki:

a) właściwe b) niewłaściwe
1 kwadrans to ... godziny 5 kwadransów to... godziny
1 minuta to... godziny 79 minut to... godziny
1 doba to... tygodnia 10 dób to ... tygodnia
1 dzień to... roku zwykłego 390 dni to... roku zwykłego

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T12:56:19+01:00
1 kwadrans to 1/4 godziny 5 kwadransów to 5/4 godziny
1 minuta to 1/60 godziny 79 minut to 79/60 godziny
1 doba to 1/7 tygodnia 10 dób to 10/7 tygodnia
1 dzień to 1/365 roku zwykłego 390 dni to 390/365 roku zwykłego
7 4 7
2010-03-13T12:57:15+01:00
A) właściwe b) niewłaściwe
1 kwadrans to .1/4.. godziny 5 kwadransów to.1,25.. godziny
1 minuta to.1/60.. godziny 79 minut to.1i 19/60.. godziny
1 doba to..1/7. tygodnia 10 dób to .1 i 3/7.. tygodnia
1 dzień to..1/365. roku zwykłego 390 dni to..1 i 25/ 365. roku zwykłego
3 3 3