Odpowiedzi

2010-03-13T13:04:54+01:00
Zwierzęta- poziomki, jemioła, osty
człowiek-zborza, warzywa, kwiaty
wiatr- brzoza, wierzba, miszek lekarski
woda-lilia wodna, orzech kokosowy
21 3 21
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T13:13:58+01:00
Wiatr:tulipan mak róza
woda:jesion wyniosły, lipa szerokolistna, kasztanowiec zwyczajny.
człowiek:wszystko(ich jest przecież cała masa)ZIEMNIAKI, BURAKI, TRUSKAWKI
zwierzeta: owoce łopianu(czyli rzepy które sie rzuca dziewczynom we włosy), jemioła - ptaki rozdeptuja i przelatuja na inne dzewo, substancja klejąca, głóg zwierzaki zjadają i wydalają wraz z kałem nasiona
dajj najj
23 4 23