Odpowiedzi

2010-03-13T12:59:41+01:00
Jeśli chodzi o to abys miała łatwe chwyty na gitare to najprostsza jest ,,witaj majowa jutrzenko,,:P lub ''latoo lato wszedzie zwariowało oszalolo''
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T13:03:56+01:00
"Lato lato lato"
"Miała matka syna"
"Kompozytor"
"Jesteś szalona"
"Nie jesteś sam"
" Konik na biegunach"
" Jedyne co mam"
" Nie bój sie"
"Albowiem tak Bóg"
" Przez ile dróg"
"Przeżyj to sam"
"Oda do radości"
"Ogniska jak dogasa blask"
"Znowu widzę przygnębioną twarz "

Oczekuje na naj . !
1 1 1