Proszę o odpowiedzi na te pytania:
1.Kto nie wejdzie do Królestwa Niebieskiego..?
2.Co jest dla Jezusa ważniejsze od słów..?
3.Co może nam pomóc w drodze do nieba.?
Bardzo proszę o odpowiedzi..jak zwykle WYSOKA NAGRODA!!!!!!1

3

Odpowiedzi

  • guu
  • Początkujący
2010-03-13T12:59:41+01:00
1. grzesznik, który nie stosuje sie do przykazań Boskich
2. czyny
3. prawda
1 5 1
2010-03-13T13:00:30+01:00
1. ten kto nie robi dobrych uczynków, się nie modli.
2. ważniejsze są myśli i czyny.
3. modlitwa, dobre uczynki.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-13T13:01:58+01:00
1. Do Królestwa Niebieskiego nie wejdzie człowiek, który swoje życie na Ziemi poświęcił np. bluźnierstwu, pijaństwu i bezczeszczeniu Imienia Bożego oraz tacy, którzy nie żyli w jedności z Bogiem.
2. Dla Jezusa ważniejsza od słów jest postawa człowieka względem Pana. Ona potrafi wyrazić o wiele więcej, niż słowa, które czasami nic nie znaczą.
3. W drodze do nieba może nam pomóc modlitwa, jedność z Bogiem, uczestniczenie w Mszach świętych, spowiedź oraz przyjmowanie Komunii Świętej.
2 5 2