Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T13:04:30+01:00
X - Waga pani Zofii przed kuracją
x - 3 Waga pani Anny przed kuracją
x - 15 - Waga pani Zofii po kuracji
0,85x - Waga pani Anny po kuracji
x - 15 = 0,85(x-3)
x - 15 = 0,85 - 2,55 x - 0,85x = -2,55 + 15 0,15x = 12,45 / /0,15 x = 83 83 - 15 = 68 0,85 * 80 = 68
Odpowiedź: Waga pani Zofii przed kuracją - 83 kg
Waga pani Ani przed kuracją - 80 kg
32 4 32
2010-03-13T13:04:32+01:00
Zofia - x
ania- x-3kg

po kuracji
zofia-x-15
ania-x-3kg-0.15

x-15=x-3-0.15
36 1 36