Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T13:11:00+01:00
1.
Są to czasy burzliwego rozwoju sztuki i nauki, wielkich odkryć geograficznych, a także prawdziwego kultu starożytności, której dzieła stają się niedościgłym wzorcem dla pisarzy, poetów i artystów europejskich.

2.
Giovanni Pico della Mirandola
Jan Kochanowski
Mikołaj Kopernik
Andrzej Frycz Modrzewski
Tomasz Morus
Erazm z Rotterdamu

3.
Michał Anioł "Stworzenie Adama"
Rafael " Zaślubiny Marii "
Donatello "Dawid"
Albrecht Durer "Adam i Ewa"
Rafael " Madonna Sykstyńska "
Leonardo da Vinci "Mona Lisa"
2010-03-13T13:59:48+01:00
1)
Są to czasy burzliwego rozwoju sztuki i nauki, wielkich odkryć geograficznych, a także prawdziwego kultu starożytności, której dzieła stają się niedościgłym wzorcem dla pisarzy, poetów i artystów europejskich.

2)
Giovanni Pico della Mirandola
Jan Kochanowski
Mikołaj Kopernik
Andrzej Frycz Modrzewski
Michał Anioł
Rafael
Leonardo da Vinci

3)
Donatello "Dawid"
Albrecht Durer "Adam i Ewa"
Rafael " Madonna Sykstyńska "
Leonardo da Vinci "Mona Lisa"
Michał Anioł
Rafael