Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T13:07:32+01:00
„korban” ofiarowanie Bogu części majątku lub pieniędzy

ostatni rozkaz: Idźcie na cały świat i głoście Ewangelię, wszelkiemu stworzeniu.

mam nadzieję, że pomogłam;)
1 5 1
2010-03-13T13:09:48+01:00
Korban jest to ofiarowanie Bogu części majątku lub pieniędzy;)

ostatni rozkaz pana jezusa to: "Idźcie na cały świat i głoście Ewangelię, wszelkiemu stworzeniu."

mysle ze to o to chodzi
licze na naj;*******************************
2 1 2
2010-03-13T13:53:40+01:00
"korban jest to ofiarowanie Bogu części majątku lub pieniędzy

ostatni rozkaz pana jezusa to: "Idźcie na cały świat i głoście Ewangelię, wszelkiemu stworzeniu."