Odpowiedzi

2009-10-24T19:03:55+02:00
A) 5/6 = 0,8(3)
b) 3/11 = 0,(27)
c) 4/9 = 0,(4)
d) 4/3 = 1,(3)
e) 3/7 = 0,(428571)
f) 6/13 = 0,(461538)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-24T19:06:16+02:00
A)5/6 = 0,8(3)
b)3/11 = 0,(27)
c)4/9 = 0,(4)
d)4/3 = 1,(3)
e)3/7 = 0,(428571)
f)6/13 = 0,(461538)

pozdr;)
2009-10-24T19:06:28+02:00
A)5/6=0,8(3)
b)3/11=0,(27)
c)4/9=0,(4)
d)4/3=1,(3)
e)3/7=0,(428571)
f)6/13 =0,(461538)