Odpowiedzi

2010-03-13T13:05:44+01:00
I=q/t q=20 C I= 4A
t=q/I
t=20C/4A = 5 s
2010-03-13T13:05:53+01:00
I=Q/t
4[A]=20[C]/t
Przekształcamy wzór

t=Q/I
t=20[C]/4[A]
t=5[s]

Czas wynosi 5 sekund
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T13:13:47+01:00
I=q/t
t=q/I
t=C/A
t=A*s/A
Ampery się skrócą i zostanie ci s; d I mamy wyprowadzoną jednostkę ^

Teraz podstawiamy:
t=20/4 s
t=5s


/ - to jest kreska ułamkowaa; dd