Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-13T13:09:25+01:00
1. W Sobotę przed Wielkanocą chodzę święcić Jajka i pokarmy.
2. W Niedzielę Wielkanocną zasiadam do stołu z rodziną.
3. Maluję pisanki z mamą.
4. Idę do spowiedzi (nie jestem pewna czy to obrzęd)
5. Święcę palmy na Niedzieli Palmowej.
6. Robię palmy.
7. Dekoruję Święconkę.
2010-03-13T13:10:20+01:00
Malowanie jajek pieczenie keksa, prezenty-zajaczki, śniadanie na którym dzielimy sie jajkiem ,swiecenie jajek ,przygotowywanie dekoracji z kurczaczkami ,zbiranie fiolków i bazi
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T13:10:47+01:00
Malowanie pisanek
śmigus dyngus
święcenie koszyczka
strojenie stołu
śniadanie wielkanocne
bieganie dookoła domu
robienie Palm
1 5 1