Odpowiedzi

2010-03-13T13:16:42+01:00
Pierwszorzędnym autorem Pisma Świętego jest Duch Święty,a drugorzędnym-ludzie NATCHNIENI przez Ducha Świętego.:))

Monoteizm jest to wiara w istnienie jednego Boga:
-chrześcijaństwo
-islam
-judaizm.

Mam nadzieje ze wystarczy:)
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T13:26:26+01:00
Autorem Bibli jest czlowiek, ktory napisal ja pod natchnieniem Ducha Swiętego.

Monotaizm-wiara wjednego Boga.
Religie monotoiztyczne:judaizm, chrzescijaństwo, islam.
5 3 5