Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T13:22:38+01:00
Ob.:24cm : 4 = 6cm
360(stopni)-(30(stopni)+30(stopni))=300(stopni)
300(stopni) : 2 = 150(stopni)
150(stopni) : 30(stopni) = 5 (razy mniej)
6cm + 6cm = 12cm
12cm : 5 = 2,4cm
P= e * f
P= 12cm * 2,4cm = 28,8 cm(kwadratowego)

Odp.:Pole rombu wynosi 28,8cm(kwadratowego).
2010-03-13T13:23:45+01:00
Dane:
ob=24cm

Ob.:24cm : 4 = 6cm
360(stopni)-(30(stopni)+30(stopni))=300(stopni)

300(stopni) : 2 = 150(stopni)

150(stopni) : 30(stopni) = 5

6cm + 6cm = 12cm
12cm : 5 = 2,4cm
P= e * f
P= 12cm * 2,4cm = 28,8 cm