Pisze jeszcze raz :D
mógłby mi ktoś to sprawdzić?;)) bo nie wiem czy jest dobrze to zaproszenie...

Ich lade Sie herzlich zum Empfang anlasslich meine 15 Geburstages ein.Der Emplang findet am 2 Mai 2010 im Club Heaven an der Piłsudskiegostrasse in Łódź statt.Die Geburtsparty beginnt um 20 Uhr.Gute vergnugung gesicheut!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-13T13:15:19+01:00
To zaprosznie mi się podoba . dobrze dobrana stylistyka , no i data , wszystko w porządku ;*
2010-03-13T13:15:30+01:00
Tak to dobre zaproszenie:D