Odpowiedzi

2009-10-24T19:10:52+02:00
A) 0 - fałszywe
b) 0 - fałszywe
c) 1 - prawdziwe
d) 1 - prawdziwe
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T19:15:09+02:00
A) 1 i 1, czyli prawdziwe
b) 1 i 1, czyli prawdziwe
c) 1 i 1, czyli prawdziwe
d) 0 i 1, czyli prawdziwe
1 1 1
2009-10-24T19:27:35+02:00
Wyniki z podniesioną potęgą
a) 64=64<=>225=225 czyli 1=1 i jest to prawda
b)32=32∨289=289 czyli 1∨1 i jest to prawda
c) 0,49=0.49∧0,0009=0,0009 czyli 1∧1 i jest to również prawda
d)25=25=>49=49 czyli 1=>1 jest to prawda