Odpowiedzi

2010-03-13T13:20:12+01:00
Wydaje mi się że ludzie wieża w to bo poprostu uważają że jest to prawda zesłana przez Boga.Wydaje im się że jak pójdą do wrózki i ona im poie co tam sie stanie za np. 5 lat to ludzie w to wierza i robia wszystko aby tak sie stało nie zdajać sobie z tego sprawy że to właśnie oni sie do tego przyczynili aby tak się stało.A wydaje mi sie też że ludzie tew horoskopy czytają z nudów.Ja osobiście w to nie wierze.
207 2 207
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T13:21:17+01:00
Myślę,że ludzie wierzą w wróżby i horoskopy dlatego,że chcą przygotować się na to co zdarzy się w przyszłości.
Chcą zapobiec wszystkiemu co złe.
Jednak uważam że jest to nie poprawna postawa dlatego,że przyszłość jest wielką zagadką.Każdy człowiek powinien z pokorą oczekiwać na to co się wydarzy,niezależnie od okoliczności.
Osoby które wierzą w wróżby i horoskopy najczęściej boją się przyszłości.
Obawiają się o swoje życie.
Po wizycie u wróżki czy po przeczytaniu horoskopy są spokojniesze.
Myślą,że wiedzą napewno co wydardzy się w ich życiu.
Żyją w oczekiwaniu na to co ma się stać.
Kiedy jednak tak sie nie staje uważają ze jest ich wina.

;]
91 4 91
dzięki wielkie :D
Dzieki ;)
dziekuje ;
dzięki
Tank you :-)
2010-03-13T13:23:07+01:00
Moim zdaniem ludzie wierzący w wróżki czy też horoskopy są baaardzo naiwni.
Nikt nie jest wstanie przepowiedzieć nam życia na rok, dwa lata do przodu.
Wszystko tak na prawdę jest zapisane u Boga, i tylko On wie co Nas czeka! Ktoś podający się za wróżkę jest na prawdę głupi!
35 4 35