Odpowiedzi

2010-03-13T13:20:34+01:00
1:2000
czyli 1 cm na planie to 2000 cm w terenie
czyli 1 cm na planie to 20 m w terenie
zatem 1,5 * 20 = 30 m
2,5 * 20 =50 m
obwód działki 50+50+30+30=160 m
siatki 160 m
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T13:24:27+01:00
Skala- 1:2000, co oznacza, że 1cm na mapie to 2000cm w rzeczywistości.

wymiary działki na mapie- 1,5cm x 2,5cm

Obliczanie rzeczywistych rozmiarów działki:
1,5cm * 2000cm= 3000cm=30m
2,5cm * 2000cm= 5000cm=50m

Obliczanie obwodu działki, a przy tym siatki potrzebnej do ogrodzenia tej działki:
2*30m + 2*50m=60m+100m= 160m

Odp:Do ogrodzenia tej działki potrzeba 160m.
8 4 8