Odpowiedzi

2010-03-13T13:25:19+01:00
Pc=a²√3=(√2)²*√3=2√3

V=a³√2/12=(√2)³*√2/12=4/12=1/3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T13:45:54+01:00
Pc=akwadrat pierwiastek z 3/4
Pc=pierwiastek z 2 do kwadratu/4
Pc=2pierwaisatki z 3/4
Pc=pierwaiastek z 3/2cm kwadratowych

h=a pierwiastek 3/2 *2/3
h=pierwiastek2*pierwiastek 3/2*2/3
h=pierwiastek6*1/3
h=1/3pierwiastków z 6

a2+b2=c2
1/3pierwiastków z 6 do kwad.+H2=pierwiastek z 2 do kwad.
2/3+H2=2
H2=2-2/3
H2=1 cały i 1/3
H= pierwiastek z 4/3

V=1/3*a2pierwiastek z 3/4*4/3
V=1/3*pierwiastek z 2do kwad*pierwiastek z 3/4*4/3
V=1/3* 2 pierwiastek z 3/4*4/3
V=1/3*2 pierwiastek z 3*1/3
V=2 pierwiastek z 3/9 cm3
1 1 1