Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T13:31:32+01:00
Pinokio był bardzo szczęśliwy.Stał się prawdziwym chłopcem,mówił,śpiewał,skakał,tańczył i bawił się.Po pewnym czasie Pinokio ożenił się piękną dziewczyną Alicją .Była ona bardzo wysportowana , zadziwiająco konsekwentna w tym, co robi i myśli i nawet ładna ;)Zamieszkali w pięknym domu nad jeziorem ,chodzili tam codziennie,aby porozmawiać a czasami by się po prostu dotlenić.Było to bardzo szczęśliwe małżeństwo.Zaczęły się wakacje, w sierpniu przyszedł na świat ich synek -Wojtek .. ; D Było wspaniale,lecz pewnego dnia ,gdy w trójkę wybrali się nad jezioro Wojtek bł jeszcze w wózku,gdyż skończył dopiero 2 miesiące...Pinokio i Alicja byli zajęci łowieniem ryb ,najpierw Pinokio zarzucił wędkę , a po nim Alicja.Natomiast Wojtek leżał spokojnie w wózeczku.Nikt przez chwilę nie zwracał uwagi na Wojtka,a w tej samej chwili wózek Wojtka zsunął się po wilgotnym piasku (wiał wtedy bardzo silny wiatr a wózek był lekki) i wpadł prosto do wody,gdzie były bardzo silne fale.Pinokio widząc to bez myślenia wskoczył za nim.Udało mu się uratować synka ,lecz z wózka zostały tylko marne szczątki....;(Alicja była bardzo przestraszona tym co się stało.N drugi dzień wraz z synkiem pojechali do sklepu i kupili nowy wózek.Wszystko się dobrze skończyło,Wojtek stał się dorosły i opiekował się rodzicami.
61 4 61
2010-03-13T13:32:30+01:00
Cd.
Rano Pinokio chodził do szkoły i tam uczył się pilnie.Gdy już wrócił odrabiał lekcje i pomagał tatusiowi robić marionetki.Wróżka wciskała w nie ziarenko życia tak,ze same grały na scenie.Dżepetto założył teatr i zarabiał pieniądze.Powodziło im się coraz lepiej.Wróżka została nazwana przez Pinokia "mamą".W podziękowaniu za wszytko Pinokio poprosił aby ona zamieszkała z nimi w ich nowym domu.Wróżka zgodziła się.od tej pory tworzyli nietypową ale rodzinę.chłopiec miał wielu przyjaciół i wszyscy wokół chwalili go za jego pracowitość,talent i poświęcenie.


Mam nadzieję,że pomogłam:)
20 3 20