Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T14:37:14+01:00
V=πr²*H
r=8
H=13
V=π8²*13
V=64π*13
V=832π(j³)

Pc=2*πrl+2πrH
r=8
H=13
l=10
Pc=2*π*8*10+2π*8*13
Pc=160π+208π
pc=368π(j²)

odp.Objetośc powstałej bryły wynosi 832π j³, a pole całkowite 368π j².
75 4 75
2010-03-13T14:41:01+01:00
V=πr2*H
V=π*8*8*13
V=π*64*13
V=832π

P1=2πrl
P1=2π*8*10
P1=2π*80
P1=160π
P2=2πr*H
P2=2π*8*13
P2=208π
Pc=208π+160π=368π
38 3 38