Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T13:32:50+01:00
Mam pytanie czy okrzyk ma zawierać słowo żółty.???
Jeśli tak to proszę :

"Wiosna przyszła już , 1 c na żółto ubiera się tuż tuż"


"Żółty to kolor radości , 1 c wiosnę gości. (: "
4 2 4
2010-03-13T13:33:04+01:00
Żołte słońce już dziś świeci
i uśmiecha się do dzieci.
Wiosna do nas zawitała,
zaspy śnieżne posprzątała.


Mam nadzieję że pomogłam ;)
15 4 15