1. W jednym koszyku jest 5 kg jabłek, a w drugim o x kg mniej. Ile jabłek jest w obu koszykach razem ?

2. Kupiono a kg cukru po x zł i b kg mąki po y zł. Ile zapłacono za te zakupy ?

3. Bok prostokąta ma długość 4 cm, drugi jest o x cm dłuższy. Oblicz pole prostokąta.

dziękuje bardzo . ; ))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T13:40:47+01:00
1.5+(5-x)=10-x

2.ax+by

3.4(4+x)=16+4x
16 4 16
2010-03-13T13:40:55+01:00
1. drugi koszyk 5-x
w obu 5+(5-x) = 10-x kg
2. ax+by
3. drugi bok 4+x P=4(4+x)
10 3 10