1.podaj dziedzinę
2.podaj przeciwdziedzine
3.dla jakich argumentów f. jest stała, malejąca i rosnaca
4. podaj miejsca zerowe
5.najwieksza i najmniejsza wartosc
6. dla jakich argumentów f. przyjmuje wartosci dodatnie a dla jakich ujemne

2

Odpowiedzi

2010-03-13T13:49:25+01:00
1. D=<-7,4)
2.
3, stała (-1,2) malejąca (-7,-5)∨(2,4) rosnąca(-5,-1)
4.x=-6 x=-4 x=3
5.najmniejsza -3 najwieksza3
6.dodatnie<-7,-6)∨(-4,3) ujemne(-6,-4)∨(3,4)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T13:50:27+01:00
1. D: x ∈ <-7;4)
2. ZW: y ∈ (-3;3>
3.
f malejąca dla x ∈(-7;-5) suma (2;4)
f rosnąca dla x ∈ (-5;-1)
f stała dla x ∈ (-1;2)
4. x=-6, x=-4, x=3
5. y max = 3
y min = ....??
6. y>0 gdy x∈(-7;-6) suma (-4;3)
y<0 gdy x∈ (-6;-4) suma (3;4)