Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T13:51:00+01:00
A-dlugosc drugiego kawalka
40%*20- trzeci kawalek =8
2a+a+40%*20=20
3a+8=20
3a=20-8
3a=12 / /3
a=4
a*2=4*2=8
1. 8m
2. 4m
3. 8m
1 5 1
2010-03-13T13:55:40+01:00
40/100 × 20 = 8m to jest trzeci pręt
20-8=12
12÷3=4m drugi pręt
2×4=8m pierwszy pręt
8+4+8=20m
1 5 1
2010-03-13T13:59:34+01:00

20-8=12
12:2=6
8 pierwszy pręt
4 drugi pręt
8 trzeci pręt