Odpowiedzi

2010-03-13T13:46:06+01:00
Podlewa się nią rośliny, dzięki niej istnieje życie na Ziemi, jest pożywieniem zarówno dla ludzi jak i dla zwierząt.


Mam nadzieję, że pomogłam ;)
1 1 1
  • As6
  • Początkujący
2010-03-13T13:47:19+01:00
Woda pełni wiele znaczeń w przyrodzie
dzięki niej żyją kwiaty drzewa zwierzęta
Zawdzięczamy jej tą piękną rzeczywistość która nas otacza...:))
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T13:50:15+01:00
Woda w przyrodzie pełni bardzo wielką rolę.Jest ona składnikiem życia wielu organizmów a w szczególności człowieka.Bardzo potrzebna jest także dla roślin i zwierząt.Ciało człowieka składa się z wody aż w 70%!!.Jednym słowem bez wody nie byłoby by życia na ziemi.

proszę o najlepsze
1 5 1