Błagam o pomoc.!




1.Ze względu na treść mapy dzielimy je na:
a.) ogólnogeograficzne
b.) tematyczne
c.) topograficzne
d.) przeglądowe

2. Przykładem krajobrazu kulturowego jest:
a.) krajobraz miejski
b.)krajobraz górski
c.)krajobraz wiejski
d.)niektóre obszary leśne

3. W krajobrazie wsi dominują:
a.) gospodarstwa rolne
b.) pola uprawne
c.) wysiokowcowce
d.) pastwiska

4. Drobna skała, która zawiera szczątki organiczne to :
a.) żwir
b.) muł
c.) piasek
d.) mus

5. Największą krainą geograficzną w Polsce jest :
a.) nizina podlaska
b.) wyżyna Krakowsko-częstochowska
c.) nizina mazowiecka
d. żadna odpowiedź nie jest prawidłowa

6.) Skały wapienne na Wyżynie Krakowsko-Częstochowskiej porasta:
a.) wydmuchrzyca piaskowa
b.) mikołajek nadmorski
c.) ostnica Jana
d.) szałwia łąkowa
7. Regiel górny to piętro w górach, w których nie spotkamy ;
a.) jarzębiny
b.)Buku
c.) świerku
d.) jodły

8. Rozległe łąki górskie to :
a.)turnie
b.) hale
c.) połoniny
d.) żadna odpowiedź nie jest prawidłowa

9. Jeśli substancja składa się z jednakowych atomów to jest to :
a.) substancja złożona
b.) substancja prosta
c.) mieszanka
d.) pierwiastek

10. Do organizmów beztlenowych należą :
a.) pasożyty żyjące w ciele innych organizmów
b.) niektóre bakterie
c.) grzyby
d.)wszystkie odpowiedzi są prawidłowe

11.Pogodę w naszym kraju kształtują przede wszystkim masy powietrza napływające:
a.) ze wschodu
b.) z południa
c.) z północy
d.) z zachodu



Daje naj

3

Odpowiedzi

2010-03-13T13:50:18+01:00
1. odpowiedź brzmi: C
2. odpowiedź brzmi: C
3. odpowiedź brzmi: B
4. odpowiedź brzmi: A
5. odpowiedź brzmi: B
6. odpowiedź brzmi: B
7. odpowiedź brzmi: tu strzele wiec sprawdz odpowiedz B
8. odpowiedź brzmi: D tez strzelalem jest to odpowiedz na 75%
9. odpowiedź brzmi: B
10. odpowiedź brzmi: D
11. odpowiedź brzmi: C
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T13:52:24+01:00
Dam ywkrzykniki przy odpowiedziach.

1.Ze względu na treść mapy dzielimy je na:
a.) ogólnogeograficzne
b.) tematyczne !!!
c.) topograficzne
d.) przeglądowe

2. Przykładem krajobrazu kulturowego jest:
a.) krajobraz miejski !!!
b.)krajobraz górski
c.)krajobraz wiejski !!!
d.)niektóre obszary leśne

3. W krajobrazie wsi dominują:
a.) gospodarstwa rolne
b.) pola uprawne !!!
c.) wysiokowcowce
d.) pastwiska

4. Drobna skała, która zawiera szczątki organiczne to :
a.) żwir
b.) muł !!!
c.) piasek
d.) mus

5. Największą krainą geograficzną w Polsce jest :
a.) nizina podlaska
b.) wyżyna Krakowsko-częstochowska
c.) nizina mazowiecka !!!
d. żadna odpowiedź nie jest prawidłowa

6.) Skały wapienne na Wyżynie Krakowsko-Częstochowskiej porasta:
a.) wydmuchrzyca piaskowa
b.) mikołajek nadmorski
c.) ostnica Jana
d.) szałwia łąkowa !!!

7. Regiel górny to piętro w górach, w których nie spotkamy ;
a.) jarzębiny
b.) Buku !!!
c.) świerku
d.) jodły

8. Rozległe łąki górskie to :
a.)turnie
b.) hale !!!
c.) połoniny
d.) żadna odpowiedź nie jest prawidłowa

9. Jeśli substancja składa się z jednakowych atomów to jest to :
a.) substancja złożona
b.) substancja prosta !!!
c.) mieszanka
d.) pierwiastek

10. Do organizmów beztlenowych należą :
a.) pasożyty żyjące w ciele innych organizmów
b.) niektóre bakterie
c.) grzyby
d.)wszystkie odpowiedzi są prawidłowe !!!

11.Pogodę w naszym kraju kształtują przede wszystkim masy powietrza napływające:
a.) ze wschodu
b.) z południa
c.) z północy !!!
d.) z zachodu
  • Użytkownik Zadane
2010-03-13T13:52:26+01:00
1.b)
2.a)
3.b)
4.a)
5.b)
6.a)
7.chyba c)
8.a)
9.b)
10.chyba a)
11.niewiem ;)
mama nadzieje ze pomoglam
daj naj
2 3 2