Odpowiedzi

2010-03-13T13:50:17+01:00
Moi drodzy !

Nie wolno sie przezywać , bić , poniżać i robić przykrość innemu.
Każdy chce , by świat był lepszy , razem możemy więcej.

;)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T13:53:31+01:00
Drodzy ludzie!
Zebraliśmy się tutaj by omówić o tym by świat byłby lepszy.
Zauważyłam, że np. ludzie coraz częściej wywożą śmieci do lasu albo nie segregują śmieci, albo całkiem inna sprawa. Na ulicach jest bardzo niebezpiecznie, nikt nie może sobie ufać.Nie wiadomo co może komuś przyjść do głowy, np. pobicia, kradzież, zabójstwa, narkotyki. To nieliczne przykłady.
Po moim apelu zadajcie sobie pytanie: Czy chcecie żyć na takim świecie?
Czy może i wy przyczyniacie się do na przykład zaśmiecania środowiska?
Czy zabiliście by kogoś dla pieniędzy???
Mam nadzieję, że tym apelem to Was dotrę, do tych osób co to robią!!
3 3 3