Odpowiedzi

2010-03-13T13:55:40+01:00
A.) 18 km/h
b.) 800 m/min= 800*(100/60)=80000/60=1333 km/h
c.) 80 m/min=80*(100/60)=8000/60=133 km/h
d.) 8 km/min= 8*(1/60)=8/60=0,1 km/h

czyli najszybciej b.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-13T13:56:00+01:00
Wszystko musisz zamienić na jedną jednostkę (np km/h) i porównać:)

np. 800m/min = 08 km/ min
i z innymi podobnie :) jak zamieniać jednostki na pewno wiesz, a jak nie to w internecie na pewno są wyjaśnienia.