Odpowiedzi

2010-03-13T13:57:25+01:00
Razem: 253
1os. 2x
2os. x
3os. 1,6x
2x+x+1,6x=253
4,6x=253 \: 4,6
x=55
1os. 2x= 110
2os. x= 55
3os. 88
2010-03-13T13:58:41+01:00
Y - pierwsza osoba
x - druga osoba
z - trzecia osoba

y = 2x
z 0,8*2x

x + 2x + 0,8 *2x = 253
3x + 1,6x = 253
4,6x = 253

x = 55 zł
y = 110 zł
z = 88 zł
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T13:59:38+01:00
2x- pierwsza osoba
x- druga
80%*2x- trzecia
2x+x+80%*2x=253
3x+0,8*2x=253
3x+1,6x=253
4,6x=253 / /4,6
x=55

2x=55*2=110
253-55-110=88

110zl - I
55zl- II
88 - III