Odpowiedzi

2010-03-13T14:26:09+01:00
Moim zdaniem człowiekiem pracującym jak pszczoła jest rolnik.
Ma on ciągle bardzo dużo pracy.
Wiosną musi siać, kopać, często wtedy jest bardzo zimno, więc jest to jeszcze trudniejsza praca.
Latem niektórzy jeżdżą nad morze... w góry, a rolnik nie. Musi pracować na roli(polu).Zazwyczaj wtedy jest bardzo ciepło, wręcz upał a ten musi ciągle dbać o swoje pole.
Pod koniec lata i na początku września są żniwa, wciąż jest upał.

dlatego moim zdaniem należy im sie szacunek.



mam nadzieje żepomogłam :)
40 2 40
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T14:54:32+01:00
Człowiek, który ciężko pracuje dla innych jest osobą szlachetną i godną podziwu. Jest to człowiek o gołębim sercu. Pomoc, którą udziela jest zapewne bezinteresowna. Taki człowiek bez wątpienia jest uczciwy i dobry. Ponadto cechuje go to, że cieszy się zaufaniem u innych ludzi,jest otwarty i sympatyczny. Przykładem takiej osoby jest wolontariusz, który ciężko pracuje na rzecz innych i nie oczekuje niczego w zamian. Gdyby było więcej takich ludzi na świecie, byłby on piękny i tętnił dobrem. Taka osobo zasługuje na to, żeby ja szanowane, ponieważ to co robi, jest dobre i pełne miłości. Takich ludzi powinniśmy postrzegać pozytywnie i dążyć do tej doskonałości. W dzisiejszych czasach, niestety, jest tylko garstka takich ludzi,pracowitych,pomocnych.Chciałabym być taka,pracowita jak pszczoła i służąca innym ludziom. Uważam,że pomoc innemu jest najpiękniejszym darem, jaki można komuś dać.

Mam nadzieję, że pomogłam ;)
33 4 33