Odpowiedzi

2010-03-13T14:07:25+01:00
8 kW=8000 W
P=W/t W=Fs F=4000N s=?
P=Fs/t s=Pt/F
s=(8000*10)/4000 = 20 m
2010-03-13T14:07:59+01:00
W=F*s
F=4000N
t=10s
P=8kW=8000J/s
P=W/t
s=?
8000J/s=4000N*s/10s
8000J/s=400 * s
20m=s
odp. B
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T14:34:23+01:00
Dane:
P = 8 kW = 8000 W
t = 10 s
F = 4000N

Szukane:
s = ?

Wzór:
P = W : t
W = F x s

P = F x s : t
s = P x t : F

Rozw.
s = (8000 x 10) : 4000 = 20 m

Odp.Winda może się wznieść na wysokość 20m.