Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T14:20:48+01:00
Drogi...!

<akapit> Twój ostatni list był bardzo ciekawy. Dziękuje za niego!
W tym opowiem Ci o pewnej ksziążce, która mi się spodobała najbardziej.
<akapit> Więc penego dnia nauczycielka zadała nam prace domową: brzmiała ona tak "macie przeczytać książkę pt. W pustyni i w puszczy''. Prawie każdy ją przeczytaj bo była świetna.
Opowiada o przygodach Stasia i Nel.
<akapit> Koniecznie musisz ją przeczytać
Pozdrawiam Serdecznie
.......
2010-03-13T14:23:10+01:00
Droki Kamilu! W pierwszych słowach mojego listu pragne cie pozdrowić. co u ciebie słychac? u mnie wszystko w poirzadku. mam nowego kotka.jst ladny, czarno bialy, po prostu super. ostatnio czytalem ksiazke pod tytulem: w pustyni i w puszczy. jest to ksiazka o chlpaku- stasiu, i dziewczynce nel(napisz ile mieli lat, bo ja nie pamietam) ... (tu na pisz o ich podrozach.).. warto jest przeczytac taka ksiazke.. zachecam cie przeczytaj ja to zaobaczysz. jest swietna ja juz koncze list..., do zobaczenia na wakacjach.papa (podpis tylko rozwin to troche..wszystkie akapity i pamietaj o dacie na gortze strony w p[rawym rogu)