Odpowiedzi

2010-03-13T14:05:24+01:00
8-2=6 b- długosć pierwszego boku
6² + b²=8²
36+b²=64/-36
b²=28/√
b=√28
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T14:06:07+01:00
A=1 bok prostokąta
b=2 bok prostokąta
d=przekatna
d=8cm
a=d-2cm
a=8-2=6cm

obliczam b
b²=8²-6²
b²=64-36
b²=28
b=√28
b=2√7cm= drugi bok

tobie to może nie wychodzi bo masz strasznie pokręcone dane w zadaniu, i nie wiadomo, czy to czasem jeden bok prostokąta nie jest o 2 cm dłuższy od drugiego
1 5 1