Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T14:02:03+01:00
33-6=27= o tyle lat ojciec jest starszy od syna
x-szukana ilość lat


w 2010 syn ma 6+3=9 lat
ojciec ma 33+3=36 lat, czyli jest od niego 4 razy starszy

36-x=10(9-x)
36-x=90-10x
-x+10x=90-36
9x=54
x=54:9
x=6

2010 rok - 6 lat=2004, czyli w 2004 roku ojciec był 10 razy starszy, miał wtedy 36-6=30 lat, a syn 9-6=3 latka.
43 3 43
  • Użytkownik Zadane
2010-03-13T14:02:24+01:00

x-szukana ilość lat

w 2010 syn ma 6+3=9 lat
ojciec ma=36 lat
36-x=10(9-x)
36-x=90-10x
-x+10x=90-36
9x=54
x=54:9
x=6

w 2004 roku ojciec był 10 razy starszy,wtedy miał 36-6=30 lat, a syn 9-6=3 lata

Dasz najjj
30 3 30