Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T14:39:29+01:00
Adwokaci muszą zdominować swoich rywali.
Ambicja to nie zawsze pozytywna cecha; może zdewastować wiele rzeczy.

Jak jakieś pytanie to gg 7657966
1 5 1
2010-03-13T14:44:30+01:00
Adwokat jest ludziom bardzo potrzebny gdyż broni ich praw moralnych w sądzie.
Dominacja jest bardzo spotykanym zjawiskiem u ludzi lub zwierząt
Ambicja potrzebna jest u każdego człowieka to właśnie ona poprowadzi nas do sukcesu
Jeszcze nie dawno była spotykana dewastacja zabytków w naszym Państwie.
2 4 2