Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T14:07:42+01:00
Podanie


Zwracamy się z wielką prośbą do dyrektora teatru o wypożyczenie
strojów,które są potrzebne do przedstawienia szkolnej sztuki "Skąpiec"
Moliera.
Nasze koło teatralne działa od niedawna,i nie mamy jeszcze zbyt bogatego zaplecza ze strojami,potrzebnymi do wystawiania sztuk teatralnych.
Z góry dziękujemy za udostępnienie nam tych strojów.


Szkolne koło teatralne
2 2 2
2010-03-13T14:08:40+01:00
Podanie
Witam . Nazywam się Anna Markowska jestem uczenicą klasy szóstej w szkole podstawowej w Białymstoku nr 2. Zwracam się z prośba do dyrektora teatru czy by nie mógł wypozyczyc mi strojów na przedstawienie sztuki Moliera pt ,, Skąpiec " . Na które serdecznie Zapraszam .Proszę o rozpatrzenie mojej sprawy , Z góry serdecznie dziękuje

Anna Markowska
3 3 3