Odpowiedzi

2010-03-13T14:06:03+01:00
Słuchając utworów tak wielkiego twórcy jakim jest Fryderyk Chopn , byłam dumbna że jestwem Polką. Poczułam wielki patriotyzm,a także dreszcze przechodzace po moim ciele. Otkryłam wielki sens utworu który jest tak piękny i różnorodny.Byłam zachwycona
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-13T14:21:49+01:00
Słuchając utworów tak wielkiego twórcy jakim jest Fryderyk Chopn , byłam dumbna że jestwem Polką. Poczułam wielki patriotyzm,a także dreszcze przechodzace po moim ciele. Otkryłam wielki sens utworu który jest tak piękny i różnorodny.Byłam zachwycona
2 2 2