Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T14:17:13+01:00
Mr=800g
ms=20g

Cp=ms/mr×100%
Cp= 20/800×100
Cp=2,5 %

Liczę na naj:)
1 5 1
2010-03-13T14:18:42+01:00
2010-03-13T14:41:44+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Mr=800g
ms=20g
Cp=ms*100%/mr
Cp=20*100/800
Cp=2,5 %