1. Na podstawie map klimatycznych omów warunki klimatyczne Niziny Gangesu - uwzględnij rozkład temperatur powietrza i opadów w półroczu letnim i zimowym .

2. Wymień trzy cechy rolnictwa Jndii.

3. Na podstawie map gospodarczej wymień głownie rosliny uprawiane na Nizinie Gangesu oraz na wyżynie Dekan.


daję najlepszą ..

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-13T21:40:46+01:00
2.trzy cechy rolnictwa indii:
ogromne, nawadniane pola z ryżem, a pozostałe uprawy i hodowle to tradycyjne (żeby nie pisać w niektórych przypadkach aż bardzo tradycyjne) i ekstensywne gospodarstwa rolne.
  • Użytkownik Zadane
2010-03-13T21:40:52+01:00
1.Nizina Gangesu leży w strefie klimatów zwrotnikowych- występuje tam klimat monsunowy opady do ok 400mm.

Resztę znajdziesz w google wystarczy że wklikasz polecenie i masz:)