Odpowiedzi

  • mrmr
  • Rozwiązujący
2009-10-24T19:40:44+02:00
Mikroprocesory
lasery
tranzystory
układy scalone
mikro-chipy
transformatory
mini układy elektryczne
generatory
sztuczna pamięć tj. dyski twarde
sprzęt elektorniczny( komputery, telewizory)
44 4 44
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T20:55:52+02:00
-generatory
-dyski twarde
-sprzęt elektroniczny
-komputery, drukarki
-telefony
-telewizory
-mikroprocesory
-lasery
-tranzystory
-mikro-chipy
-transformatory
9 4 9