Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T14:22:31+01:00
Zadanie proste azotan V amonu czyli NH₄NO₃ w glebie dysocjuje na jony:
kation amonowy : NH₄⁺
anion azotanowy : NO₃⁻

Rownanie reakcji :

NH₄NO₃ ----> NH₄⁺ + NO₃⁻
3 5 3
2010-03-13T14:35:49+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
NH₄NO₃---------->NH₄⁺ + NO₃⁻
......kation amonowy + anion azotanowy(V)
1 5 1
2010-03-13T14:50:26+01:00
NH₄NO₃ -> NH₄⁺ + NO₃⁻
_______-> kation amonowy + anion azotanowy(V)

P.S. Nazwy idą odpowiednio kolejnością.
3 5 3