Woda w jeziorze ma zielony kolor wskutek wystepowania w niej glonow."zakwit wody" mogl byc spowodowany:
a)czestymi opadami kwasnych deszczow
b)nadmiernym nawozeniem okolicznych pol
c)zaniczyszceniem wody zwiazanym z otwarciem kapieliska
d)przedostaniem sie do wody paliwa z uszkodzonej lodzi

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T14:19:33+01:00
Woda w jeziorze ma zielony kolor wskutek wystepowania w niej glonów."zakwit wody" mogł być spowodowany nadmiernym nawożeniem okolicznych pól
2010-03-13T14:19:51+01:00
2010-03-13T14:22:59+01:00
Sądzę że odpowiedź b jest poprawna, ponieważ nadmierne nawożenie okolicznych pól ma duży wpływ na tz. zakwit wody, ponieważ substancje chemiczne znajdujące się w nawozie pobudzają glony znajdujące się w wodzie do produkcji związków, które zanieczyszczają wodę.
4 5 4