Odpowiedzi

2010-03-13T14:21:10+01:00
Przepis na życie!
1kg.miłości
0,5kg.odwagi
2kg.skruchy
1,5kg.dobroci
0,3kg.ciepła
Sposób wykonania: wszystkie składniki zmieszać i odstawić na 20 min spożywać codziennie o 8.00 z rana;D
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T14:23:21+01:00
Skladniki:
łyżeczka checi
2 kawalki dobrej woli
pół kilo radości
szczypta milosci
2 gramy usmiechu
3 kilo cukru
80 dekagramow pokoju

Wykonanie:
usmiech wymieszac z radoscią, chęc dodac do dobrej woli, cukier zmiksowac z miloscią i wszystko wymieszac. Reszte dodac podczas rozmowy i rozmawiac az do znudzenia
10 4 10