Muszę zrobić menu dań po niemiecku plis o fajne pomysły na karcie mają być ceny euro i produkty wymyślona nazwa restauracji, mają być obrazKI z dwa dań mogą być z neta, ma to być zrobione w komputerze. Mogą być podobne do takich które są w podręczniku Netz kl.5 str. 61 zad.F2.Wszystko po niemiecku PLIS O SZYBKĄ ODPOWIEDŹ DAJE NAJJJJ;]

3

Odpowiedzi

2010-03-13T14:33:32+01:00
Menu Restaurant "am Kuchen"

1. Pizza mit Käse - 5,00 Euro
2. Knödel (acht Stück) - 4,50 Euro
3. Mischmasch - 3,00 Euro
4. Gurkensuppe - 2,00 Euro
5. Geschirrset - 6,20 Euro
6. Apfel-Dessert - 3,40 Euro
7. Kaffee - 1,00 Euro
8. Tee - 0,80 Euro
9. Kuchen - 1,70 Euro
10. Getränke - 1,00 Euro


Bon Appetit!
7 2 7
2010-03-13T14:44:19+01:00
Speisekarte Imbis
Suppen:
1. Rote-Bete-Suppe 2,34 euro
2. saure Mehlsuppe 3,12 euro
3. Bohnensuppe 3,43 euro
4. Graupensuppe 3,65 euro




Vorspeisen
1. Tatar 1,22 euro
2. Wurst 2,10 euro
3. Pastete 1,11 euro
4. italien. Salat 4,87 euro




Getrank
1. Cola 2,00 e
2. Orangesaft 1,00 e
3. Apfelsaft 2,00 e
4.Sprite 3,00 e
5. Rollmops 3,21 euro



Fische, Schalentiere
1. Scholle 2,43 e
2. Lachs 3,00 e
3. Aal 2,98 e
4. Hering 2,24 e


12 2 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-13T14:56:07+01:00
W załączniku , mozna przepisać lub wydrukować ^^

Sama robiłam , na zasadzie twojego nicku masz chyba na imię Ania XD , jeżeli nie nazwe łatwo zmienić w Paincie
61 4 61